چیلر هواخنک CHA/TTY/FC 1301-1÷5004-1

شرکت تولید کننده: airwave
کشور تولید کننده: ایتالیا
چیلر هواخنک CHA/TTY/FC 1301-1÷5004-1

توضیحات محصول

چیلر هوا‌‌خنک مجهز به سیستم فری کولینگ( سرمایش رایگان ) ، با فن آکسیال ، کمپرسور توربوکور و مبدل پوسته و لوله (شل اند تیوب) چیلرهای سری CHA/TTY/FC 1301-1÷5004-1، با مبرد R134a و تکنولوژی فری کولینگ ، فناوری نوآورانه ای را برای کاربردهای خانگی و صنعتی که نیاز به تولید مداوم آب خنک در طول سال دارند، ارائه می دهند. این سری از چیلرها به لطف کمپرسورهای توربوکور ، وزن کاهش یافته و همچنین عمکرد بی صدا ، راندمان بالایی در بارهای جزئی و جریان های هجومی دارند. کمپرسورهای توربوکور ، با حذف روغن و ایجاد میدان مغناطیسی، حرکت شفت را ممکن می سازند و با حذف روغن از کمپرسور سبب بالا رفتن راندمان دستگاه شده و عمر آن را افزایش می دهد . از سویی با حذف قطعات لازم برای روغنکاری ، ابعاد دستگاه کوچکتر شده و فضای کمتری را اشغال میکند. بنابراین در مقایسه با واحدهای سنتی مجهز به کمپرسورهای اسکرو ، هزینه مصرف انرژی دراین دستگاه حتی تا 50 درصد پایین تر است . کنترل کننده ریزپردازنده ، بسته به دمای هوای بیرون ، عملکرد را در حالت چیلر یا فری کولینگ و یا ترکیبی از هر دو حالت (هم چیلر و هم فری کولینگ) مدیریت می کند.

مشخصات دستگاه

حجم فضای پوشش
70.0-410 Ton
مصرف برق
246-1443 kW
حجم فضای پوشش
70.0-410 Ton
مصرف برق
246-1443 kW

ویژگی‌های محصول

  • دستگاه با قابی از جنس ورق گالوانیزه و پوششی مضاعف که توسط پودر پلی‌استر ایجاد شده ، محافظت می‌شود.
  • کمپرسورهای گریز از مرکز نیمه هرمتیک با توربین دوگانه توربوکر، بدون روغن، روتور بالارونده مغناطیسی، حفاظت حرارتی، سیستم تنظیم مداوم ظرفیت به لطف اینورتر داخلی، سیستم خودکار ضد کاویتاسیون. مدار قدرت کمپرسور دارای مجموعه ای از کندانسورهای الکترولیتی برای کنترل افزایش در صورت قطع برق، راکتور برای اصلاح ضریب توان، فیلتر EMI برای سازگاری الکترومغناطیسی است.
  • فن اکسیال که به طور مستقیم به موتورهای روتور خارجی متصل می‌شوند.
  • کندانسور ساخته شده از لوله‌های مسی و کویل پره‌ای آلومینیومی و کویل فری‌کولینگ
  • اواپراتور پوسته و لوله با دو مدار مستقل در سمت مبرد و یکی در سمت آب، با سوئیچ فشار دیفرانسیل آب
  • شیر انبساط الکترونیکی
  • فشارسنج الکتریکی بالا و پایین
  • مبرد R134a. در صورت درخواست مبرد R513A.
  • برد برق شامل : کلید اصلی با قفل ایمنی درب ، فیوز ، حفاظ حرارتی برای کمپرسورها و کنتاکت حرارتی برای فن‌ها می‌باشد.
  • کنترل کندانسینگ که شامل دستگاه تناسبی الکترونیکی است و عملکرد کارآمد ومداوم واحد را با دمای هوای بیرون تا -20 درجه سانتیگراد را تضمین مینماید. همچنین باعث کاهش صدا به خصوص در شب می‌شود. و شامل یک کنترل کننده سرعت فن با تنظیم سرعت مداوم ، یک مبدل فشار بالا و پایین در مدار خنک کننده و یک بخاری الکتریکی نیز می‌باشد.